regulamin serwisu
Regulamin serwisu
1. Do naprawy przyjmujemy wszelki sprzęt fotograficzny: cyfrowy i analogowy, profesjonalny i amatorski oraz kamery video.
2. Przy naprawach wykorzystujemy dokumentację techniczną oraz doświadczenie techników.
3. Dostarczony sprzęt powinien zawierać krótki opis usterki oraz dane kontaktowe klienta.
4. Podana telefonicznie lub mailem wstępna kalkulacja może różnić się od ostatecznej.
5. Dokładny kosztorys jest przedstawiony po demontażu sprzętu; akceptacja przez klienta skutkuje przystąpieniem do naprawy. Zazwyczaj potrzebujemy 1 – 2 dni na dokonanie naprawy, przeprowadzenie testu i ewentualnych regulacji.
6. W przypadku rezygnacji z naprawy, po poznaniu kosztów naprawy, pobieramy opłatę 25 – 30 zł za demontaż .
7. Sprzęt z „terenu” dostarczany i wysyłany jest na koszt klienta.
8. Na wykonane usługi udzielamy 6 miesięcy gwarancji. Gwarancja nie obejmuje innych usterek powstałych po naprawie, ani powstałych strat i utraconych korzyści. Odpowiedzialność gwaranta ograniczona jest do wartości wykonanej usługi.
9. Gwarancja traci ważność w przypadku samodzielnej próby naprawy , gdy sprzęt zostanie zamoczony , zapiaszczony oraz jeżeli będzie nosił ślady uderzenia.
10. Sprzęt nieodebrany w ciągu 12 miesięcy od daty przyjęcia do naprawy , uważany będzie za porzucony . Po tym okresie klient traci wszelkie prawa i nie może domagać się jego zwrotu oraz równowartości pieniężnej.
11. Decydując się na dostarczenie sprzętu do naprawy , oznacza automatycznie akceptację powyższego regulaminu.
Na zdjęciu w tle – nasze profesjonalne zaplecze naprawczo serwisowe
Gdynia 81-366
ul. Armii Krajowej 23 / 1
58 620 16 45
serwis@fotocomplex.pl